Instaprondleiding in eenvoudige taal

Foto Yvan Mahieu
 

Kom naar het Permekemuseum voor een rondleiding. 
We bezoeken de nieuwe tentoonstelling over Constant Permeke. 
Je leert over zijn jaren in Engeland van 1914 tot 1919. 
De gids legt alles in eenvoudige taal uit. 
Je ziet enkele kunstwerken en krijgt heldere uitleg. 
De rondleiding is voor International Museum Day. 
Het thema is: museum uniting a divided world.  
 
Praktische info 
Wanneer: maandag 18 mei, 10.30–12.00 
Inschrijven: vooraf reserveren via de link hieronder
Aantal plaatsen: maximum 20 personen 
Start: aan het onthaal van het museum 
Prijs: gratis met museumticket 

Prijzen & Tarieven

Standaard
Deelname gratis instaprondleiding International House Museum Day € 0,00
....